poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Wstęp, czyli witamy czytelników!

 KURTYNA W GÓRĘ!


SS: <pochyla się nad kawałkiem papieru, nerwowo poprawiając okulary, bardzo intensywnie myśli>

MT: <skrada się po cichutku, jest kilka kroków za nią>

SS: I tak Cię słyszę, Tenshi <odwraca się>

MT: Ojej, znowu mi się nie udało.... <śmieje się>

SS: Jesteś na to gotowa, prawda? <poważnieje, poprawiając okulary>

MT: Tak! <lśni optymizmem>

SS: Zatem... <patrzy na scenę>

MT: Witamy szanownych czytelników....

SS: Oraz tych którzy będą z nami bardzo długi czas...

MT: Kochana nie przedłużaj... <wyjmuje tasak>

SS: Zatem nie przedłużając, witamy na blogu z bardzo nietypowymi opowiadaniami.... Obyście byli z nami bardzo długo... <ucieka>

MT: Wracaj mi tu natychmiast! <biegnie>

KURTYNA OPADA SŁYCHAĆ RAZEM DWA GŁOSY

WITAMY I POZDRAWIAMY CZYTELNIKÓW!

1 komentarz:

  1. Jest 23:30 i wpadłam na pomysł że wejdę na waszego bloga. Gdy zobaczyłam to zdjęcie aż mnie ciarki przeszły. Gdy napiszesz coś w tedy przeczytam ale tylko jak będzie jasno na dworze. Pozdrawiam Caroline X. I zapraszam wszystkich na mojego bloga. Link znajduje się w zakładce SPAM. :*

    OdpowiedzUsuń